היסטורית, 82% מהסדרות שהגיעו ל2-2 הלכו לקבוצה שניצחה את משחק מספר 5. הנתון הזה נכון ללפני שלוש שנים, ובפלייאוף הזה הספיקו להצטרף אליו גם בוסטון וקליבלנד, שניצחו בעצמן את מילווקי ואינדיאנה בהתאמה בסיבוב הראשון אחרי שניצחו את משחק 5.
זה מאוד קשה לחזור מפיגור של 3-2. למרות הסטטיסטיקה הפסיכית (!!!) של לברון במשחקי הדחה:
Date | Tm | Opp | MP | FG | FGA | 3P | 3PA | FT | FTA | TRB | AST | STL | BLK | TOV | PTS | GmSc | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2006-05-21 * | CLE | DET | L | 47 | 11 | 24 | 0 | 4 | 5 | 8 | 8 | 2 | 1 | 0 | 3 | 27 | 15.6 |
2007-06-14 * | CLE | SAS | L | 46 | 10 | 30 | 2 | 7 | 2 | 6 | 6 | 10 | 0 | 0 | 6 | 24 | 7.8 |
2008-05-16 * | CLE | BOS | W | 47 | 9 | 23 | 1 | 3 | 13 | 15 | 12 | 6 | 2 | 1 | 8 | 32 | 21.6 |
2008-05-18 * | CLE | BOS | L | 47 | 14 | 29 | 3 | 11 | 14 | 19 | 5 | 6 | 2 | 0 | 2 | 45 | 32.8 |
2009-05-28 * | CLE | ORL | W | 46 | 11 | 24 | 0 | 2 | 15 | 19 | 14 | 12 | 1 | 1 | 4 | 37 | 33.3 |
2009-05-30 * | CLE | ORL | L | 45 | 8 | 20 | 2 | 8 | 7 | 11 | 7 | 7 | 0 | 1 | 3 | 25 | 16.1 |
2010-05-13 * | CLE | BOS | L | 46 | 8 | 21 | 2 | 4 | 9 | 12 | 19 | 10 | 3 | 1 | 9 | 27 | 22.1 |
2011-06-12 * | MIA | DAL | L | 40 | 9 | 15 | 2 | 5 | 1 | 4 | 4 | 6 | 1 | 1 | 6 | 21 | 13.6 |
2012-06-07 * | MIA | BOS | W | 45 | 19 | 26 | 2 | 4 | 5 | 9 | 15 | 5 | 0 | 0 | 4 | 45 | 36.4 |
2012-06-09 * | MIA | BOS | W | 48 | 9 | 21 | 1 | 5 | 12 | 17 | 12 | 2 | 1 | 1 | 3 | 31 | 22.4 |
2013-06-03 * | MIA | IND | W | 41 | 8 | 17 | 1 | 2 | 15 | 16 | 8 | 4 | 2 | 1 | 2 | 32 | 29.2 |
2013-06-18 * | MIA | SAS | W | 50 | 11 | 26 | 1 | 5 | 9 | 12 | 10 | 11 | 3 | 1 | 6 | 32 | 25.8 |
2013-06-20 * | MIA | SAS | W | 45 | 12 | 23 | 5 | 10 | 8 | 8 | 12 | 4 | 2 | 0 | 2 | 37 | 32.5 |
2014-06-15 * | MIA | SAS | L | 41 | 10 | 21 | 3 | 9 | 8 | 9 | 10 | 5 | 0 | 2 | 1 | 31 | 26.8 |
2015-06-16 * | CLE | GSW | L | 47 | 13 | 33 | 2 | 10 | 4 | 8 | 18 | 9 | 2 | 0 | 6 | 32 | 20.2 |
2016-06-13 * | CLE | GSW | W | 43 | 16 | 30 | 4 | 8 | 5 | 8 | 16 | 7 | 3 | 3 | 2 | 41 | 39.2 |
2016-06-16 * | CLE | GSW | W | 43 | 16 | 27 | 3 | 6 | 6 | 8 | 8 | 11 | 4 | 3 | 1 | 41 | 42.5 |
2016-06-19 * | CLE | GSW | W | 47 | 9 | 24 | 1 | 5 | 8 | 10 | 11 | 11 | 2 | 3 | 5 | 27 | 23.1 |
2017-06-09 * | CLE | GSW | W | 41 | 11 | 22 | 3 | 8 | 6 | 10 | 10 | 11 | 1 | 0 | 2 | 31 | 27.7 |
2017-06-12 * | CLE | GSW | L | 46 | 19 | 30 | 2 | 5 | 1 | 4 | 13 | 8 | 2 | 1 | 2 | 41 | 36.2 |
2018-04-29 * | CLE | IND | W | 43 | 16 | 25 | 2 | 3 | 11 | 15 | 9 | 7 | 4 | 0 | 4 | 45 | 39.5 |
אני לא בטוח שלקאבס הנוכחית יש את הJuice לקאמבק מהסוג הזה. הסלטיקס אמנם הראו נחישות כל העונה, אבל אני לא חושב שעם הסגל הירוק הזה (תרתי משמע) הם יהיו מסוגלים לנצח משחק 6 בחוץ (איפה שהם 1-6 שלילי העונה).
כל הפתיחה הזו מסתכמת לpre-תחזית: מי שתנצח היום – גם תנצח את הסדרה. זה המשחק המכריע.
איך בוסטון תנצח:
להפסיק להחטיא לייאפים:
אני יודע שזה נשמע טיפשי ופשטני, אבל זה מטריף אותי כל הסדרה, ובמשחק 4 זה הגיע לשיא:
למרות המיעוט המרשים באיבודים בסדרה הזו, הסלטיקס מקבלים המון החלטות לא נכונות בהתקפה בשני המשחקים האחרונים. מעבר להחטאות הנ"ל, מדובר בבחירת זריקות לא טובה ובעיקר בחלוקה זריקות לא טובה. שאלוהים יעזור למרכוס סמארט, אבל זה לא ייתכן שהוא זרק 17 שלשות בסדרה הזו (וקלע 3) כשטייטום זרק רק 10.
שחררו את האוסטרלי:
אני עף על סטיבנס כל הפלייאוף הזה, אבל הוא חייב לשחק את ביינס יותר בסדרה הזו. מול רוב הקבוצות קשה למצוא לגבוה כזה דקות, אבל קליבלנד משחקת את לאב 31 דקות למשחק ואת תומפסון 28, וביינס עשה עבודה מצוינת על שניהם (בעיקר על לאב ובאופן מאוד מפתיע לטובה). הוא גם יגן על הצבע (כלומר יחטוף דאנק אחד על הראש ויפריע לעוד 10 זריקות) ויוכל לבוא לעזור בפוסטאפים של לברון על רוזייר ובראון (נגיע לזה), ואולי הכי חשוב – יטה קצת את הקרב בריבאונד חזרה לטובת הסלטיקס. קליבלנד השיגה אחוזי ריבאונד התקפה גבוהים מאוד בשני המשחקים האחרונים, ומאחורי זה עומד עניין פשוט של סנטימטרים – היא פותחת עם 3 גבוהים שיכולים לסיים עם דו ספרתי בריבאונדים כל משחק. בוסטון צריכה להחזיר בקצת סנטימטרים משלה – בטח אם הם גם 11 מ21 מחוץ לקשת בפלייאוף הזה ויכולים לרווח לפינה.
ואם זה לא הספיק כדי לשכנע – הסלטיקס עם הורפורד וביינס ביחד השיגו NetRtg של 7.4+ בשני המשחקים האחרונים (שלהזכירם הם הפסידו ביחד ב40 הפרש). זו אומנם דגימה קטנה להחריד (22 דקות), אבל זה הצמד היחיד שהצליח להשיג נתון חיובי בשני המשחקים האלה. שווה לנסות את זה יותר בסדרה הספציפית הזו.
להפסיק להחליף בהגנה על לברון:
קליבלנד זכתה באליפות ב2016 הרבה בזכות טריק שיוסטון נכשלת בו בסדרה המקבילה – לחסום ללברון עם השחקן של קארי ולהכריח חילוף. בסדרה הזו היא עושה את אותו הרעיון. זה נחמד ויפה שמוריס אומר שהוא השומר השני הכי טוב ללברון בליגה אחרי קאווי, אבל מה זה עוזר אם כמעט כל פוזשן הוא מחליף לשחקן אחר שחוסם?
המתודולוגיה ההגנתית של הסלטיקס דוגלת בחילופים כמעט אוטומטיים על כל חסימה בגלל הורסטיליות ההגנתית של הסגל, אבל כמו שהרבה חששו בעונה הרגילה – זה לא עובד מול לברון ג'יימס. אני לא ממש יודע מה הפתרון פה – כל הגארדים של קליבלנד חוסמים מצוינים, ולברון עצמו כבר מבין מה לעשות כשהסלטיקס עושים "גיחות" קטנות ומנסים להחליף על לברון שומר בזמן שהכדור אצלו (טריק שעבד מדהים בשני המשחקים הראשונים). אולי לשים את רוזייר על שחקנים כמו גרין או קלארקסון שאפשר לבוא לעזור מהם כשהם על המגרש. אולי שמוריס ישמור על העבירות שלו ויעבור חסימות באופן יותר אגרסיבי. נראה עם מה סטיבנס יגיע.
לעזאזל – לכו לאל הורפורד!!!:
הורפורד לא מסתדר עם טריסטן תומפסון – זה לא סוד וזה לא חדש. אל הורפורד יכול להיעלם לפעמים – זו גם כן לא הפתעה. אבל גאד דאמיט – כשהשחקן שמוביל את הקבוצה בTS% בסדרה הזו (61.7%) רק שישי ב%USG בסדרה הזו (15.9%) אתה לא עושה את זה נכון. הירוקים צריכים לנסות לשחק איתו יותר – אולי לא בפוסט אפ איפה שתומפסון מתמודד איתו יפה, אבל בקליעות מבחוץ אחרי חסימות, או כמנהל משחק מההיי-פוסט. בכל מקרה, הוא לא מורגש מספיק בהתקפה.
איך קליבלנד תנצח:
להמשיך להיות תחרותית הגנתית:
כולנו זוכרים את הקליפים המביכים ואת הדירוג ההגנתי המביך עוד יותר, אבל קליבלנד מצליחה להיות טובה ולפרקים אפילו טובה מאוד הגנתית בסדרה הזו. מול האורך והאקטיביות של תומפסון ולעיתים לברון בצבע, והיכולת המפתיעה של היל קורבר וג'יי.אר להישאר לפני/ליד השומר שלהם בחדירות, הסלטיקס נשארים עם המון זריקות לשלוש שהם לא מצליחים לקלוע באחוזים טובים בסדרה הזו. זה בעיקר עניין של אנרגיות והקבוצה תהיה חייבת להביא את זה גם הלילה כדי לנצח, כי הם לא עומדים לקלוע 120 נקודות מול הסלטיקס בחוץ.
להפסיק לשחק עם ג'ף גרין:
אני לא מאמין שעדיין צריך להגיד את זה ב2018 – ג'ף גרין לא עוזר לסיכויים שלך לנצח משחקי כדורסל. הוא נטל הגנתי ולא קולע זריקות פנויות. נאנס היה מצוין בסדרה הזו כששיחק, וכמות הדקות שלו ושל גרין (47 ו87 בהתאמה) אמורה להיות הפוכה. הייתי אפילו הולך עם אוסמן שלא רואה פרקט כל הפלייאוף הזה בלי סיבה נראית לעין כסוג של אקס-פקטור. רק לא ג'ף גרין.
להניע כדור:
נשמע פשוט וגנרי, אבל זוכרים את הקליבלנד הזאת?:
https://www.youtube.com/watch?v=ci7tn_pH6vY
אמרתי קודם שקליבלנד לא תקלע 120 מול בוסטון בחוץ – אבל זאת הייתה הקבוצה שיכלה לעשות את זה (וגם עשתה לפני שנה). ראינו קצת ממנה במשחק 3 אבל היא נעלמה במשחק 4 – כשרק 36.6% מסלי השדה שלה באו מאסיסטים (מול 62.2% במשחק 3). כמי שצפה הרבה בהגנה של בוסטון העונה, אני חושב שזו הדרך האמיתית לפרק אותה. הקאבס לא היו טובים במחצית השנייה של המשחק האחרון, ורק כמה מזליקים של ג'ורג' היל ושל ההגנה שלהם מנעו מהמשחק הזה להיות צמוד יותר.
לברון:
זה לא מורכב מידי – אם אחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה יראה ככזה לאורך ארבעה רבעים, הסיכויים של הקבוצה שלו לנצח מזנקים משמעותית. גם בTD Garden. ולא צריך להגיד את זה לבוסטון. היא עדיין זוכרת:
התחזית
הסלטיקס לא הפסידו עדיין בבית בפוסטסיזן הנוכחי, ונראה היה שקצת התאוששו במחצית השנייה של המשחק האחרון. בקליבלנד שני המשחקים האחרונים עזרו להוריד קצת את מפלס הלחץ מהצוות המסייע המושמץ של לברון, ואם מספיק מאלה יגיעו למשחק זה יקשה מאוד על הירוקים.
אני הימרתי נגד בוסטון בסיבוב הראשון מול הבאקס, ואז הימרתי נגדם בסיבוב השני נגד פילי. אני לא עושה את אותה הטעות הפעם, אם כי אני חושב שכן נקבל את המשחק הצמוד הראשון של הסיבוב הזה. +5 לבוסטון.
"הסלטיקס לא הפסידו עדיין בבית"גם גולדן סטייט לא הפסידו בבית.. עד אתמול.
לברון כבר למד להכיר את השמירה של בוסטון עליו ואת ההתקפה שלהם. (זה שהם למדו אותו לא יעזור להם)
קליבלנד ממשיכה את המומנטום ומנצחת ב12 הפרש.
יש ! צדקתי !
nobody fucks with celtics in the garden.
2:3 ירוק.
+1
מעניין – לא יודע על מי להמר, בפודקאסט אמרתי 4:3 סלטיקס
תודה על פריוויו משובח!
מצד אחד קדה להמר נגד בוסטון בגארדן, מצד שני בדיוק הלילה הווריורס הפסידו בבית אחרי 16 ניצחונות בית רצופים בפלייאוף. כשמתחשבים בכך שקליבלנד במוננטום, יש לדעתי סיכוי לא רע לניצחון של הלברונים למרות הביתיות של בוסטון..
אבל כמובן שלא אופתע אם בסטף בוסטון כן יאכילו את כולנו בעוד כובע וינצחו.
אפילו שמדובר בסלטיקס ובקאבס אתה מזכיר את סטף.
הלילה בוסטון חוזרת לעצה. בראון שוב יראה כמו קאווי, לברון לא יגיע ל30 נק והסלטיקס בדו ספרתי.
אחרי המשחק הלילה הקינג ינצח 2 רצוף וימשיך לגמר לקבל דאבל סוויפ מדוראנט.
אם מה שנכתב לעיל יתגלה כשטות אז אדיסו תכניס את הבורגר לתנור כבר
רק מבקש להוסיף לדוראנט עוד 3 אולסטארים.
חשוב לציין.
נשמע מדברייך כאילו דוראנט מתמודד לבדו נגד לברון.
אין מסביבו כלום סתם נגרים אוברייטד. קרי סתם אוברייטד וקליי לא בסידרה בכלל 🙂 יש לו סופרסטאר ואולסטאר. בעולם שלי הדבר היחיד שאולסטאר אצל גרין זה הנעליים שלו.
תודה רבה על החילוף היום עומר!
בניגוד אליך, אני חושב שלברון יבוא במטרה לגמור את הסיפור בקליבלנד, והמשחק יסתיים בניצחון של הקאבס
תודה, עומר.
פריוויו מצוין.
חוששני שקליב יקחו היום…בצער גדול אומר זאת…
זה לגמרי משחק 7. וזה לגמרי מגדיל את הלחץ על בוסטון. אבל אם הם מנצחים אותו הם מנצחים את הסדרה, וגם מקבלים בטחון לקראת הגמר. לא יהיה סוייפ.
עומר, כל הכבוד. מצויין ממש, ואני מתכוון לזה!
תודה עומר. קליבלנד ב6
איזה פריוויו עומר! תודה רבה, תענוג לקרוא!
כמה חבל שאתה לא כותב יותר, הניתוחים שלך וסגנון הכתיבה הם מהטובים שראיתי בעיתונות הספורט בארץ.
המון בהצלחה היום, מקווה שלא ירעדו לבוסטון הקוחונס
תודה עומר, ניתוח מעולה. מסכים שזה המשחק הגורלי אבל אין לי מושג מי ינצח. יהיה צמוד זה כמעט ודאי.
וגם תודה על הנתונים. אין אצלך ניתוח או פריוויו בלי קצת מספרים. בטבלה שצירפת של משחקי הדחה של לברון, לא רואים המון נתונים חשובים כמו נקודות שנקלעו, כ״ח, אסיסטים ועוד (?)
הערה לשונית קטנטונת – ״קליבלנד משחקת את לאב״ לא נשמע כל כך טוב בעברית
יש פס גלילה בתחתית הטבלה כדי לראות נתונים נוספים.
עכשיו אני רואה אותו. ארור הדפדפן ספארי
והסרטון של משחק 6 מול בוסטון נפלא. זה היה אחד המשחקים הטובים שראיתי משחק כלשהו. ולברון אפילו לא חייך או התנשף. הוא היה בנירוונה כלשהי
הפסד סתמי של 30 נק' לא יעול להתקבל במשחק פלייאוף וזה יכול להיות שגמר לסלטיקס את הסדרה ובכל מקרה אם ימשיכו להחטיא יותר מדי סלים בטוחים, הסלטיקס לא תנצח יותר בסדרה הזו. בתרווה שבבית לא יחמיצו סלים בטוחים, אז יש סיכוי טוב לנצח.
*לא יכול להתקבל,
מה אחוזי ההצלחה של לברון במשחקי הדחה ואין נוא בהשוואה לכוכבים גדולים אחרים מהעבר וההווה.
יש לך את הנתונים בטבלה. אני סופר 12 נצחונות מ25 אבל שים לב שזה סטטיסטיקה שקשה להסתכל עליה ככה כי קבוצה שהביאה אותך למשחק הדחה היא בד"כ קבוצה חזקה לפחות כמוך ולכן צריך לצפות לאחוז נצחונות נמוך יותר.
לא מצאתי את הנתון הזה לעוד שחקנים.
קצת לא הגיוני.
ב14 עונות יש לו 3 אליפויות, כלומר, בהכרח, 11 הפסדים במשחקי הדחה וכל השאר ניצחונות.
לא?
התכוונתי 12 מ21. לא הבנתי את החישוב שלך.
מתן צודק. מכיוון ש11 עונות הוא לא לקח אליפות ובכולם הגיע לפלייאוף אז יש לו מן הסתם 11 הפסדים במשחקי הדחה
האמת שלבושתי לא לקחתי בחשבון שפעמיים כלל לא הגיע לפלייאוף וחישבתי על אוטומט.
אה הבנתי מה אתה אומר. לא הגיע לפלייאוף פעמיים.
נכון. עכשיו כשתיקנת ל-21 הבנתי. תודה. 🙂
הכנת אותי למשחק. כתיבה משובחת.
תודה רבה על פריוויו גדול!!
רק חסרה שעת המשחק בקדימון המעולה
3:30
תודה על הפריוויו. האמת מצפייה בלבד הייתי אומר שגרין הוא אחד מאלה שכן הופיעו בכל הפלייאוף עד כה עבור לברון, הופתעתי מהנחרצות שלך לגביו אבל סומך עלייך או יותר נכון סומך על המספרים:)
מקווה שבוסטון ינצחו מתקשה להאמין.
עם ג'ף גרין אתה תמיד זוכר את הדאנק או הלייאפ המרשים שלו ולא את 4 ג'אמפים הרצופים שהוא החטיא או החילוף שהוא פישל בו בהגנה. זה תמיד ככה איתו.
תראה מה איתן – שליחנו בקליבלנד – כתב בהמשך
פריוויו מצויין ומעניין. תודה
ניתוח פנטסטי! אני לא בטוח שטיי לו מבין את המשחק כמוך… ממש מקצועי וחד.
יכול ללכת לכל כיוון, מצד אחד זה בבוסטון, מצד שני זה לברון במאני טיים. נראה לי שנקבל משחק צמוד מאד ובסופו לברון שמח.
פריוויו לעילא ולעילא. אין טוב מזה.
סלטיקס בבלואו אאוט בדרך לסיים את זה ב-6 בקליבלנד.
איזה מתח
שתי הסדרות ב 2-2
נראה שמה שמגדיר את חצאי הגמר האיזוריים זה מומנטום
ואפילו מומנטום שמשתנה תוך כדי משחק (אתמול בערב 4 שינויי מומנטום)
יאללה מנחם… הרצאה על מכניקה ומומנטום 🙂
יופי של פריוויו. ענייני ומקצועי.
לגבי ביינס – הרושם שלי במהלך הסדרה שהוא מאד מתקשה מול תומפסון בריבאונד. מעבר לכך הוא פשוט לא מסוגל לשמור על לברון אחרי החילוף בחסימה כמו הורפורד או כל אחד מהפורוורדים.
כולם מתקשים עם תומפסון בריבאונד. אחוז הריבאונד שלו בסדרה הזו (אחוז הריבאונדים שהוא לוקח מסך כל הריבאונדים כשהוא על המגרש) הכי גבוה בסלטיקס בפער.
כתיבה משובחת!!!
אני חייב להוסיף על מה שכתבת על גרין. במשך כל העונה תפסתי ממנו כשחקן לא רע, אבל הוא קטסטרופה. הוא פשוט לוקח החלטה אחרי החלטה לרעת הקבוצה שלו. פשוט לא שחקן חכם.
פריוויו מעולה. נהנתי לקרוא
בחייאת מזיג – תכתוב יותר פריוויוס.
כל הכבוד
תודה!
על הפלייאוף הזה רשום לברון עם התעלות פסיכית וזאת המגמה הכי בולטת של הפלייאוף, יותר בולטת ועוצמתית מתופעת בוסטון המפתיעה עם סטיבנס.
לברון במשחק צמוד.
הזדמנות אחרונה לסלטיקס לנצח משחק בסדרה
מעולה!
היום כולנו סלטיקס כדי שנלך ל7 משחקים
באיזה שעה המשחק ? (שעון ישראל כמובן )
3:30 אבל מתחיל 10-15 דקות אח"כ
תודה רבה
הקלידו את התגובה כאן…
פריוויו ענק!
מסכים מאד לגבי החילופים על לברון.
אני חושב שהשחקן של לברון חייב לעבור מתחת לחסימות ולא לעשות חילוף.
ברמה שלברון משחק עדיף לתת לו לנצח אותך מהשלוש. למרות שהוא שיפר את אחוזיו השנה.
יתרון נוסף הוא שברגע שאין חילופים שאר השחקנים יקבלו הרבה פחות זריקות פנויות כתוצאה מחדירות של לברון והוצאת כדור החוצה.
לאו דווקא..אני חושב שהרבה פעמים חילופים לא מספיק טובים גורמים לכניסה של לברון ואז הוצאת הכדור..
ברגע שרוזיר נשאר עליו לא תמיד באה עזרה מוקדם שמפנה שחקן אחר של קליבלנד ולכן זה יותר 1-1..
מצד שני רוב הפעמים שהם מחליפים את רוזיר על לברון רואים את זה מגיע שעתיים לפני..צריך לנסות כמה שיותר לעשות חילוף מהיר ולשים שחקן אחר(בראון טייטום וכו..) על השחקן שמגיע בשביל חילוף( כדי שרוזיר ישאר כמה שיותר רחוק..ככה או ככה גרינברג חייב לשפר לפחות קצת את הבעיה הזאת
תענוג קריאה.כמו שצריך לפני המשחק כנראה הכי מכריע לקבוצות
בונגע לליאפים- במשחק האחרון זה היה נראה כאילו רק ברבע הרביעי בראון וטייטום חדרו לסל ואז זה היה מאוחר מדי..מקווה שבבית יעשו את זה יותר
תודה עומר פשוט מעולה.
משחק שעבר נתן לי את התחושה שבוסטון תצלח את הסדרה הזו. כל עוד לאב ממשיך להיעדר וסמית ממשיך לשבור את הטבעת אז הקאבס יכולים להמשיך ללכת בקרב של רוזיר על לברון אבל במלחמה הם יפסידו.
משהו אחד שלא הבנתי הוא למה גרין הוא נטל הגנתי?
חחח… הקליפרס מאריכים לדוק ריברס את החוזה. יש כאלה שפשוט לא מסוגלים להיגמל.
מי שנדפק פעם אחת כבר לא יכול להגמל מזה. האמת שבעידן פוסט גריפין הם נראו לא רע בכלל עם סגל יחסית אפור
עומר, פריוויו נהדר. תודה.
לצערי היום קליבלנד מנצחת, נראה שהם העבירו להילוך פלייאוף.
אני חושב שגרין עושה הרבה טעויות בקבלת ההחלטות שלו.
אבל אני דווקא חושב שהוא נהדר בהגנה. אני חושב שהוא יהיה מגן נהדר על KD (אם וכאשר)
חמישיות הגנה:
ראשונה: אולדיפו, הולידי, קובינגטון, דיוויס, גובר.
שניה: מורי, באטלר, גרין, הורפורד, אמביד.
וואי וואי, שמעון יתחרפן.
גרין של הקאבס ?😉
תודה רבה!
שאלה שאינה קשורה לפריוויו: איך אני יוצר קשר עם מנהלי האתר, יש לי איזה טור שאשמח לפרסם פה.
תודה מראש
האמת יכולתי לכתוב פוסט ארוך שמסביר למה קבוצה זו או אחרת מנצחת.
אבל בהתחשב בכך שכל תחזיותי עד עתה על בוסטון התנפצו לטובה (לא נתתי להם קרדיט אפילו על סיבוב ראשון) ושהקאבס הגיע עד כאן למרות/בזכות/בגלל איך שהם משחקים אז הגעתי למסקנה שלראשונה אני לא מוכן להמר על המנצחת.
בהצלחה לשתי הקבוצות.
בברקט של הפלייאוף הימרתי על גמר מזרח בוסטון מול קליבלנד.
ושלחתי את קליבלנד לגמר לצערי נראה לי שאני לא יפספס בסידרה הזו ( הלוואי שאני טועה)
בברקט של הפלייאוף הימרתי על גמר מזרח בוסטון מול קליבלנד.
שלחתי את קליבלנד לגמר ,לצערי נראה לי שאני לא אפספס בסידרה הזו ( הלוואי שאני טועה).
ביינס ניו זילנדי
אתה טועה
מריח לי בוסטון היום ב20 הפרש ובקושי רב במשחק הבא בקליבלנד, כדי לקבל בראש 4_0 משפיל מהלוחמים הארורים
מזיג,
כל פעם שאתה כותב אני מתרגז על כך שאתה לא כותב הרבה יותר!
ניתוח מקצועי וקולח ברמות הגבוהות ביותר.
אם הקאבס לוקחים היום הסדרה שלהם, אבל הם לא יקחו, הסלטיקס ב4.
תודה על הכתיבה המשובחת, נהניתי לקרוא.
משהו משעשע:
http://www.siz.co.il/my.php?i=y4y2tuzmqe2y.jpg
שאלה , מישהו מכיר שידור אודיו של המשחק ?
ברבע האחרון אני אנהג לעבודה ולכן מחפש אודיו בלבד
תקרא כאן:
http://www.nba.com/celtics/app
או שאולי יופיעו לינקים באתר הרשמי של הליגה, בדף החי של המשחק (לא בטוח אבל ככה זה באתר של הבייסבול למשל)
שמע פריוויו פשוט מצוין. כל הנקודות שהעלית בקשר לבוסטון מדויקות- החל מקבלת ההחלטות הרעה בהתקפה, עודף הזריקות של סמארט, חוסר השימוש בביינס והורפורד. מהפה שלך לסטיבנס.
בהזדדמנות הזאת נאחל הרבה הנאה לאייל רדושקביץ' שיישב בקומה 9 של הגארדן וידווח לנו משם
הלילה הזה בראון יהיה נעול על הסל ומשם יפתח המשחק
כי יש לו את זה וגם לטייטום (שהצליחו ממש לתסכל אותו במשחק האחרון אבל הוא לא ויתר והמשיך הערב יכנס לממבה מוד
וכל הליי אפסססס שפוספסו יכנסו בדאנק או בשלאק
והגנה ירוקה כמו צבי הנינג'ה
קינג ג'יימס יתן הצגה
בוסטון לוקחים ב7
תודה ושאפו על הפריוויו
לברון נמצא בזון אחר.
קליבלנד ינצחו רק בעזרת הצוות המסייע וכמובן לברון.
כנראה שבהתחלה נראה את לברון מגשש ומפזר מסירות בתחילת המשחק. כפי שלברון אמר, הוא אוהב ״להרגיש״ איך מתפתחת הסדרה.
ראינו במשחק האחרון את בראון חוטף גגות שהוציאו אותו מאיזון במחצית הראשונה, לקח לו זמן לבנות בטחון מחדש.
אשמח לראות את קליבלנד נותנת פייט בגמר מאשר הצעירים של בוסטון שזמנם עוד יגיע.
3 נקודות
איך עוצרים את הסיוע של לברון?
איך מאטים את הטנק ומורידים את הקליעה שלו לסביבות ה 25?
הקטנת מספר הזריקות של סמארט ומוריס במשחק. כשלא הולך כדאי לתת לאחרים (אל טאטום ובראון ואולי גם רוזי) לזרוק…
http://buffstream.com/watch/nba-71.php
מקווה שיהיה צמוד
בוסטון צריכים לשמור בלי חילופים על כל חסימה. התקפה אחרי התקפה קליבלנד עושים חסימה קטנה ומשאירים את לברון עם רוזייר. מה ההיגיון לבצע חילוף במצב הזה. מילא פעם-פעמיים אתה קולט שטוחנים אותך. אבל פעם אחר פעם אותו דבר. הרמה הטקטית בנבא מפגרת שנים אחרי אירופה.
ואז מה יקרה בפיק?
לא יקרה כלום. השומר של לברון ישאר עם לברון ולא יהיה מיסמץ. מדובר בחסימות רכות. החילופים מבוצעים בלי שום קשר לכלום, יש חסימה יש חילוף. פשוט קיבעון מטומטם.
1+
בוסטון – קליבלנד
http://buffstreamz.com/watch/nba-86.php
20 לבוסטון?
לברון מלך המזרח. במונחי המערב זה כמו שטאקר היה מלך בישראל
התקפה ראשונה, חילוף מטומטם
שוב חילוף מפגר.
ביינס! 😮
עכשיו החילופים של הסלטיקס מצויינים. אל תקשיבו לשעייה
כן אבל בהתקפה שביינס שם בלוק (לא זוכר למי) היה חילוף ורוזיר שמר עליו ולברון עבר אותו.
ביינס הגבר
בראד סטיבנס נראה יותר פעיל הלילה
וואו לאב מטר מאחורי ה3
8 נקודות של לאב
שיטת ההגנה של בוסטון מתוחכמת מידי לשחקנים שלה
אז אולי תחליט? חילופים טובים או לא? לי נראה שסטיבנס עבד על זה יומיים, ולברון לא נשאר יותר נגד רוזייר
החלטתי. ההגנה מצויינת בתיאוריה, דפוקה בפועל
אתם יודעים שללברון יש 6 TO (איבודי כדור) במשחק? לרוב מסירות לרוחב הפארקט, שכבר בשנת 1954 לימדתי את קבוצת הילדות שלי לעולם לא לעשות
לברון עם שש איבודים למשחק. שיכפול גנטי של ווסטברוק והארדן
שעייה שוב מדובר על השחקן הטוב בעולם ששניים שלוש דרגות מעל כל שחקן בפלייאוף, חבל שאתה לא מסוגל לראות מעבר למשקפי השנאה שלך.
תן את בוסטון לאוברדוביץ או בלאט או מסינה והם טוחנים את קליבלנד בלי בעייה.
שעייה, בן כמה אתה? סתם סקרנות.
אוברדוביץ מתאים לNBA כמו שאני מתאים לשחק שם. הוא לא שורד 3 חודשים שם. זה לא בשבילו.
מוטב שהורפורד יתחיל לקלוע
מה יהיה עם ההחטאות של הורפורד?
כמה חכם לברון
למה קורבר לא פתח?
הוא תקוע מתחת לאיזה סלע בעומק של 30 רגל
ביינס חשוב מעין כמוהו
הורפורד נשמה טובה. נותן הכל לקבוצה. אבל חייבים להגיד את האמת – כדורסלן מאוד בינוני
בינוני הוא לא, אבל גם לא מצויין
מנחם
נראה שסטיבנס קרא את הביקורת שלך ועד כה מיישם.
עם ביינס ששומר על הצבע והחילופים שלא משאירים את לברון על רוזייר.
בדיוק כך!
השיחה הלילית טלטלה אותו
ביינס מגיע מהצבע לעזור בחילוף אם החילוף מטרתו להשאיר את רוזייר עליו
גאוני.
ז"א עליו, על לברון
טייטום פתח מצויין בראון לא.
סמארט עם שלשה ראשונה ממצב דיי חופשי.
פאול ברור על טייטום ושלשה מעולה של מוריס
טייטום הולך להיות שחקן שחקן
הוא החבילה המלאה. רק שיעלה עוד 5-10 קילו שריר ושומן ויחזק את הרגליים והוא יהיה אולסטאר בהנחה שלא יסבול מפציעות קשות.
השופטים נכנסים לפעולה. חייבים למנוע מומנטום של בוסטון
טייטום יא אללה שלך!
היחיד שלא יכול לשמור על לברון הוא רוזייר. לכן כשהוא לא משחק, אין בעייה לחילוף בהגנה בסקרין. אבל הבעייה נפטרת טוב יותר כשלברון על הספסל, כמו עכשיו.
sit down b*tch גדול…
גניבה שלישית של טאטום
קדימה בוסטון תנו להם בראש!!!
טוב טייטום היה צריך לקבל גם 100. מצטער אבל זו האמת
לאב שם רגל לטייטום. תרגיל עלוב של סמרטוט רצפה
שמישהו יאמר בבקשה לשעייה שהשיפוט בסדר גמור
עד עכשיו השיפוט באמת בסדר גמור
השיפוט בסדר גמור חוץ מששורקים נגד בוסטון 🙂
סתם, אין תלונות בינתיים במיוחד שקולטים את הדחיפות של לאב.
אני רק חושש מאד שהבוסטון ממש צעירים מדי נגד המערבית, ולא משנה מי היא תהיה
אין להם סיכוי ברוסטר הזה
זה לא הגיל, זה התרגיל. אין למזרח לחפש מול המערב
אז אני חולק עליך ועל הרב שך, חוץ מזה פרה פרה, קודם צריך לנצח את גמר המזרח והמשחק הזה לא בכיס בכלל….
דחוף להביא שופטים מקפריסין. לחבר'ה אין טיפה של מושג במקצוע.
הפכו אותם לרובוטים מקולקלים
בכדורסל נטו לקליבלנד ולברון אין מה לחפש כאן. קדימה, לעבור להושידו ולהפעיל את הזברות.
עזוב שעיה חי בסרט, זה ברור לכולם פה.
בקיו הסרט הופך לאמיתי לצערי. בבוסטון הם סתם גרועים
סיכום רבע ראשון – השדים של הגארדן החזירו לצעירי הסלטיקס את האנרגיה שגנבו מהם במשחקי החוץ והם חזרו לעצמם.
קבוצה אחרת עלתה על הפרקט
קטן על סילבר. ראיתי אותו יוצא ממצבים קשים יותר.
שעיה אתה מגוחך! סתכל על המשחק ולא על כמה אתה שונא את לברון/קליבלנד.
שמישהו יסביר לי את השינויים הקיצוניים של שתי הקבוצות בין הבית לחוץ.
אסביר לך בהזדמנות
מישהו אוהד את קליבלנד כקבוצה או רק את לברון ?
שמעת על ״ישי אוהד קאבס״?
הקלידו את התגובה כאן…
ביינס חייב לשחק 48 דקות
100 אחוז צודק
הקונספירטיביות הזו מוציאה כל טעם בספורט, לא מבין למה הם טורחים לראות משחקים, קשה לא להתעצבן.
אני לא מבין. הכל בNBA צריך להיות בשורה הראשונה (ומתיימר להיות כזה), אז למה יש שם כמות נכבדת של שופטים שאני באמת תוהה מי נתן להם לשפוט? (לא מדבר על המשחק הזה, מדבר באופן כללי)
+אינסוף
הוא רדנק אוסטרלי. הוא יכול לשחק גם 480 דקות. הוא העמיס חבילות חציר כל ימי חייו
לא לא לא מוריס מה אתה עושה?!?!?!
הנה זה בא. לברון ביקש שיוציאו את מוריס
אמרתי לכם שביינס הוא רדנק. הראשון שהכין אגרופים.
100+
לוחם אמיתי
אני חושב שיש לו קשיחות ניו זילנדית כמו שרואים אצל אדאמס. הם יותר מגניבים אותי מרדנקס
נאנס באמת ג'וניור, רק ילדים נדלקים ככה מכמה מילים של טראש טוק
כמה מילים של טראש טוק? מוריס דחף אותו מאחור
מוריס אתה מטומטם. חצי מוח אצלך, חצי אצל התאום השני
נאנס התקפל כמו קונדום משומש מול צ'אק מוריס
אין קונדום שיכול לעצור את הזרעים של צ'אק נוריס
יש לנו שני מורחקים, שני טפשים
אם אני שופט שניהם בחוץ
אמרתי שבכדורסל נטו אין לקליבלנד מה לחפש כאן
פלגרנט 2 לנאנס
טכני למוריס
אני חושב שטראש טוק בריא למשחק.אסור להם לקבל אותה טכנית. אסור. אלימות פיזית זה שונה לגמרי לדעתי
אהבתי את התגובה של רוזייר (שהיה, דרך אגב, הראשון להגיב)
אף אחד לא יגיב לרוזייר כשאמא שלו בסביבה
– הלו ?
– מוריס ?
– מי זה ?
– הקומישנר
– מה אתה רוצה ? אני באמצע משחק..
– האח שלך מוחזק אצלנו.
– אהה טוב..
נאנס עושה הבדל עצום בקאבס
עצוב שלו מבין את זה עכשיו
לגמרי
קורבר ישנה את המשחק אני מקווה.
סמארט התחיל עם השטויות….
ועכשיו גם מתפרע עם הזריקות…
דיי דיי שיוריד אותו לספסל
עכשיו הזמן של סטיבנס לקחת טיים
מתיי הוא לקח?
אני פשוט לא מבין אותו…
ה-TV טיים-אאוט עשה את העבודה לסטיבנס. כשהםרש יורד מ-17 ל-8 (אם נאנס לא היה מחטיא 2 פאולים היה 6 הפרש) אתה חייב לעצור את המפולת.
לא סתם אני מתגעגע לנאנס ג׳וניור
שחקן האבל מהטובים בליגה
לברון כל כך חכם.
שוב החילופים הדבילים
בוסטון צריכים את לאב על הפרקט. קשה מאוד בלעדיו
המשחק הזה יהיה צמוד עד הסוף.
ואז לברון יכריע אותו עם הירו בול
קליבלנד לא ינצחו עם שלשות של קלארקסון. בוסטון עושים עבודת הגנה מעולה גם עם העזרה על לברון וגם עם הרוטציה אחרי המסירות שלו החוצה.
בוסטון עושים טעות שמסתמכים על השלשות.
ומוריס המטומטם הוציא אותם לגמרי מהמשחק והכניס את קליבלנד.
הוביל ב 17 ראבק, מצמצמים ל 11. קח טיים אאוט סדר תרגיל, בפועל אין טיימאאוט. סטיבנס עוד צריך ללמוד מפופ ודהאנטוני שכל ריצה כזו מצד היריבה הם ישר עוצרים משחק ומחליטים על תרגיל, העיקר לא לתת לסמארט לזרוק לבנים. זה פשוט מביך איך הוא מכריח זריקות כשלא הולך לו.
קורבר נשאר עם הסלעים מתחת למים
קראתי לפני שעה את התגובות של המשחק המערבי אתמול מהתחלה ועד הסוף….היה מצחיק לאללה😂😂😂😂😂.
איך התגובות השתנו כל רבע …זה היה קורע!
1+
בנתיים מאז הדחיפה בוסטון עם 3 נקודות קליבלנד עם 12
ביינס הוא שחקן שהסלטיקס חייבת כל הזמן
רוזייר הוא 1 מ-8
אני כל כך מאושר שנפטרנו מקלארקסון. מחבל בשורטס
חחח
אני רואה יש ניגוב השרת לבש היום ירוק
מרכוס מוריס הוא אחד השחקנים הטפשים ביותר. אולי הוא אינטיליגנט במתמטיקה אבל אהבל בכדורסל
תאר לך אותו עם רונדו וקאזינס באותה קבוצה…..
3 הדקייסים זה יותר מדייייי
רוזיר לא מוסגל לפגוע כרגע באוקיינוס מתוך קייאק.
זה יושב לו חזק בראש.
לפי שפת הגוף של לברון? נמאס לו מלשחק, ומהקאבס
ביתם הוא מבצרם!
רק חבל שבגמר הם יהיו ללא יתרון ביתיות
הם עוד לא בגמר….
פרה פרה, למעע קפצת אדיסו?
הם בגמר!
לאב חזר. נהיה 14 הפרש. הוא לא מאכזב
עכשיו סמארט עם 4 רצופות מקרוב.
לפעמים בא לחבק לפעמים להרוג.
הדוק עד כה צודק בכל אבחנה.
המשחק לצערי פתוח לגמרי
פתוח לגמרי. 14 הפרש לא משחק כשהמלך על המגרש.
אם היה 20 לסלטיקס בחצי הייתי יותר רגוע
צר לי לומר זאת לאוהדי בוסטון המסורים אבל אין לקבוצה מה למכור בגמר. היא תגמור משחק בסקור טיפוסי לאולימפיאקוס של שנות ה 80.
האמת גם שלקאבס בהרכב הנוכחי אין מה לעשות שם, אבל עם לברון לפחות זה יהיה משעשע/מרשים לראות אותו מתאמץ.
נ.ב. לאן יונתן האוהד נעלם בזמן האחרון?
שמענו את זה מתחילת הפלייאוף….
אתה חושב שיש לבוסטון סיכוי בגמר?
אתם רואים שלברון יצא? אני בטוח שהוא הוציא את עצמו. יודע צדיק נפש בהמתו, האמינו לי. 5 שנים איתו במיאמי הספיקו לי
מרכוס מוריסונאנס כיכבו והשתפרו אחרי הריב, הפתעה
ההסבר היחיד להתעייפות המוגזמת של לברון היא חומרים אסורים. האיש מלא בכימיקלים מהונדסים
יש עוד הסבר.
קוראים לו גיל 34, כשכמעט חצי מזה כשחקן כדורסל.
82 משחקים העונה, לא החמיץ אחד. אבל תמשיך לכתוב שטויות.
רוב השחקנים משחקים כל העונה. הוא והתאום שלו הארדן היחידים שמתעייפים בקצב כזה בפלייאוף
השופטים עובדים קשה. ממלאים את בוסטון בעבירות
שעייה, מה אתה מנסה לעשות? סתם לעצבן? אף אחד לא מתעצבן. אז למה שלא תתחיל לכתוב בהגיון. לי נדמה שאתה עפרון די מחודד. לא מחודד יותר מדי, אבל די מחודד
לכל שונאי לברון: תאמינו לי שהוא נשמה טובה. ראיתם אותו מתלחש עם ג'ילן בראון?
אמר לו, בשנה הבאה אני משחק אתך ועם טייטום 🙂
מנחם המעורב היה חגיגה, מיגנט הרבה תגובות טובות גם אוהב את ביינס שחקן נהדר
אוהדי סלטיקס הסירו דאגה מלבכם. זה שלכם הלילה וההפרש רק יגדל לא יהיה קאמבק אל תדאגו תהנו מכל רגע.
דואג מאד
ההפרש רק ילך ויקטן מעכשיו….
איך הפכתי לצופה הדוק של המזרחי במקום המערבי?
תודה לכם זעטוטי בוסטון…הקבוצה היחידה שמעניינת אותי מכל הארבעה.
גולדן סטייט-מגעילים עם כל הפוזה ,הריקודים של ילד השמנת עם מגן השיניים בחוץ,הקאפקייק שהפך את השחקן היחיד אצלם שאני מחבב לחסר חשיבות (קליי) ,גרין הבריון…
יוסטון-הרמאים והמלוכלכים…
הקאבס-סתם קבוצה מגעילה את השועלים עם שחקן הסטטיסטיקות הגדול ביותר שידעה הליגה.
ואם אני בכל זאת אבחר בין השלושה אז אלך עם הקאבס כאשר 2 המערביות גורמות ללה-בום לנסיך האור.
החטאות הלייאפים של טייטום עושות לי פלאשבקים לספרס, ובמיוחד לספליטר.
הוא מוציא אותי מהדעת.
המשחק פתוח לגמרי. יש לבוסטון מזל שנכנסו לה השלשות. לא ניתן לסמוך על זה.
לא לדאוג,המשחק הזה ירוק!
איזה כיף שסיימתי את המעורב (מלבד כמה מילים על המשחק הזה) כבר אחר הצהריים!
לא דואג לזה. קבלת ההחלטות שלו יוצאת מגדר הרגיל לרוקי, גם כשהוא מחטיא. פשוט מופלא ומרגש לראות ילד כזה עושה הכל נכון. והיום הוא גם נהדר בהגנה. מה נשאר לבקש? שבראון ישפר במעט את שיקול הדעת ויש לנו צמד for the ages.
טייטום כמו טאטום אינדיאני גורם לקאבס לכבד אותו, אוהב אותו וצניעותו דוגמה טובה ילדים והדור הבא
שלשות ודאנקים זה נחמד אבל פוזשנים הגנתיים של בוסטון הם תאווה לעיניים
קשה שלא לחייך כשקוראים אתכם גם כשהדעות שונות
מתכוון לחיוב כמובן, יכול להבין את כולם כמעט
למישהו יש לינק אחר למשחק? יש פה הפסקות חשמל בהודו
ניסית את הממזר, מחפש בשבילך
https://www.reddit.com/r/nbastreams/ היכן בהודו נמאסקאר
הודו…געגועים רבים. כיף לך!
מחצית ראשונה לא ת'ערבתי כי היה ת'קו, אתה יודע, לא בשר ולא חלב.
בוסטון צריכים לברך על יתרון הביתיות. אם הם היו מפסידים שניים בחוץ, זה היה נגמר ב 4-0 משפיל
טייטום כמו טאטום אינדיאני גורם לקאבס לכבד אותו, אוהב אותו וצניעותו דוגמה טובה ילדים והדור הבא
פתרו את החילוף בשבילי על לברון עם חילוף עוד יותר מטומטם
בראון רץ עם הראש בקיר
ללאב שערות שיבה
אני אמר לכם שוב: לברון משחק במין חצי חשק. הערב הוא לא 100% במשחק. אני מכיר אותו
אולי אני רואה בטיווי של 70 אינטש (סורי!) דברים שלא רואים בשידור גנוב
איזה זריקה נקייה ואלגנטית יש לטייטום.
בוסטון מדאיגים אותי היום. הדבר היחיד שמרגיע אותי שגם קליבלנד לא בדיוק מבריקים בהתקפה היום.
הילד הזה טייטום הוא סופרסטאר בהתהוות
בוסטון משחקת עם הבדל עצום בבית או בחוץ בפלייאוף הזה
טייטום מזכיר לי את דווין בוקר מפניקס. איזה פספוס שהוא לא משחק בקבוצה רצינית.
🙂 חבל יכל לשחק בבוסטון האלופה בנים הקרוות
ביג אל ורוזייר נשארו בגדה…
טייטום במשחק נהדר סוף סוף, זה לא העניין שהזריקות נכנסות, זה הבטחון והאגרסיביות. סמית עושה המון עבירות שלא נשרקות כשהוא שומר עליו זה מאוד מעצבן
רוזיר נורא ולא קונה את החצי הילוך שלברון עאלק נח בו, נראה שב4 יעביר לחמישי
אני יודע בדיוק מה עובר בראשו של לברון: נפסיד הערב, ננצח 6 בבית, ואז נבוא ל-7 עם כל החשק והתאווה, וננצח את ה-7!
1+ הוא שומר את עצמו
סוף סוף אפילו סטיבנס הבין שביינס חייב לשחק כל הזמן. חיות כאלה מאוסטרליה לרא צריכות מנוחה, אוכל, או מים. רק בירה
ענק מנחם! זה בדיוק כך
חחחחחח תגובת המאה!
+100
חחח לגמרי. גדול
החמצות איומות של הורפורד הערב.
בוסטון למדו מהטובים ביותר (הספרס).
הבעיה שהם גם לקחו את הסמינר בהחטאת לייאפים
סטיבבבבבבבבב קח טיימאאאאווווט
שייקח טיים רק אם יירד מ-10
לברון לא רוצה לשחק. לא רוצה להיכנס. רק מוסר
1+ הוא שומר את עצמו
אין סיבה שסמית והיל ישחקו היום. הם פשוט זוועה. טייטום ענק!
לברון מסומם לחלוטין. אני מודאג בשבילו. נראה שהוא איבד שליטה על הרופאים שלו
בניקס לא היו שורקים למחבל 🙂
יש לבוסטון מזל גדול היום בשני תחומים – השלשות שנכנסות, ושקליבלנד גמורה מהמאמץ במשחק הקודם.
אני לא אוהב את המשחק שלהם היום. (בהגנה הם נהדרים)
מקווה שרוזיר יכנס למשחק ברבע האחרון כהרגלו.
לברון מחוסל. כנראה העייפות עשתה את שלה
בהחלט
או שומר כח, רוזיר צריך לצאת, מחטיא אינסוף
תראו איך לברון לא מוביל כדור אלא מתחבא בכנף או במקום אחר ורק מוסר במקום לעשות בעצמו.
ברטון שחקן מאוד מפוזר, הוא חייב להתאפס על עצמו
בראון
הוא פשוט לא ברמה של מה שדורשים ממנו לעשות
סופסוף התחילו לשבור את ההגנה כמו שצריך
בינינו? אחד המשחקים המשעממים.
לא אם אתה אוהד של בוסטון..
איינג' שאג מי לא יירא? קם מהכסא והקהל נבהל 🙂
לו צריך להוציא את לברון לנוח, הוא נוראי (במונחים יחסיים). אם יקרה נס והשלשות תיכנסנה שיחזיר אותו, אם לא שיוותר על המשחק
קליבלנד לא תרשום W במשחק שהיא מקבל 8 נקודת מ 2 שחקני חמשייה שהם לא לברון ולאב
יש צוות מסייע ברמה של הנטס
תמיד בהפסדים אין ללברון צוות מסייע…המממ מעניין מאוד.
קליבלנד לא באה למשחקי החוץ בסדרה
מזכיר את אוקלהומה 🙂
אני חושב שתהנו מהמעורב שלי. הרגשתי לא טוב היום ונשארתי בבית אז עבדתי עליו בצהריי0
תרגיש טוב דוק
תודה. אני בסדר עכשיו
תרגיש טוב דוק ושל אתמול היה חגיגה ומסיבה, המעורב, כיף אדיר, באהבה
אנחנו תמיד נהנים
תודה
יאללה רק שרוזייר וביג אל יכנסו למשחק ואנחנו על הגל…לגמור את נסיך האופל והגאות ב6
בראון מזדקן בשנים של הכלב של תון מייקר.
בסדרה 1 הוא איבד את כל האתלטיות שלו.
רק שנה שנייה בליגה… בלי לחץ
זה מוגזם לבקש ממנו לקפוץ יותר גבוה
מקורבר עם שנורקל ובולדרים בסוליות ?
רק צריך להזיז את שעת המשחק ה-7 בראשון ל-22:30
טאטום אמר עכשיו שהשחקן המועדף עליו מכולם הוא קובי בריאנט
תמיד כשלברון לא משחק, צריכים מיד להכניס את רוזייר
קלארקסון זה תענוג כשהוא לא איתך
בראון חושך היום.
זה גמור. הקאבס מחוסלים פיזית.
מומי היה אומר על המשחק הזה שהוא התעלה לרמה נמוכה.
כאילו אנחנו בעוד משחק סתמי בדצמבר
בראון מקבל גגות על ימין ושמאל. הוא רול פלייר טוב. לא יותר
מזל שיש היוורד?
היו פה כאלה שהציעו להטריד את קיירי והיוורד כי יש רוזייר ובראון. לרוב האנשים יש זיכרון חוויתי מאוד קצר.
טוב נו, יש אנשים שהם חמוצים לאורך משחק שלם…
האנגלוסקסי מאבטח את הטבעת בכל מחיר.
100+
גמר מזרח ו 2 הקבוצות לא עשו נקודה כבר 3 דקות
מביך העניין
מידן, אני מרגיש שאפילו הסלטיקס יעשו בעייה רצינית ליוסטון או לווריורס
בעיקר בגארדן
בחוץ הם יקבלו 15-30 למשחק שהחבר שלך יושב על הספסל בלי לעשות כלום
ישנה לי הרגשה שלברון לא ניכנס יותר, אלא אם כן ההפרש יורד ל-14-15
כמו שאמרת, שומר כוחות למשחקים הבאים.
קלארקסון זה ג'י אר צעיר. שיכפול גנטי
ממש מתפלא שלברון הסכים להיכנס
הסכים לעצמו?
בראון כנראה פצוע ברגל
הנוקמים ב3;2 במחבל סמית
אני בטוח שביינס היה רועה כבשים כשהיה בן 14 באוסטרליה.
הרגעים שבהם מרכוס פחות סמארט ….
לברון רק מוסר. עייף מדי לדברים האחרים שלו
לברון בא להתאמן לקראת העתיד, לא לנצח
בהגזמה; הרוח של קארי שנעלמה התעוררה כמעט אצל סמארט
טעות להוציא את ביינס. היה צריך להוציא את בראון ולתת לביינס לשחק עם הורפורד
קליבלנד כאלה חלשים
אתה כותב זאת ברגעים הכי טובים שלהם הערב…
אבל הם מביסים את יוסטון או גולדן.. LOL
אם הקאבס מנצחת אני חושב שאני בורח לשבוע להרי הסמוקיס
חחחח באמת השתגעתי על המעורב ההוא ולא הספקתי להודות, מוערבי הטבע לך הם המופלאים ביותר בעני
הסלטיקס מחטיאים לייאפים.
זה עוד עלול להתנקם בהם, המשחק רחוק מלהיות גמור.
רחוק מאד מאד' מלהיות גמור. אולי עכשיו גם לברון יתעורר
אלו הרגעים בהם לברון יתחיל לדרוס אנשים כשבדרך לסל יעיף עם הידיים אנשים והשופטים יתחילו לשרוק…
חבל שסטיבנס לוקח את הטייםאאוט רק כשהסלטיקס מגיעים ל 12 הפרש אחרי שהובילו ב 21!!!!
עדיין אין לו את זה בשעת המשחק. מקווה שהתרגיל יצליח הפעם.
שיוציא את בראון ויכניס את הויקינג…הוא לא מתעייף
חובה שיעשה זאת.
הויקינג בקושי נשם על הספסל. מתפתח להיות סטיבן אדמס ירוק?
לברון לא מעיז לזרוק. רק מוסר
לברון גמור. רצוץ
כן ויתכן שמשהו מפריע לו בראש, מהורהר ועצוב
הסלטיקס ממש לא צריחים ללכת לבידוד על זה של הורפורד, אלא אם כן שומר עליו גארד
תענוג לראות את המחבל קלארקסון
יש לו את הגי אר בתוכו
חחחחח
יו אר און פייר טודיי
קלארקסון נוראי הערב ובכלל בסדרה.
שנה הבאה בנטס
בוסטון מתעקשת לתת את המשחק, קליבלנד מתעקשת לא לקחת
קאמבק של סילבר ?
חחחחח
מאוד מוזר המשחק הערב.
כאילו 2 הקבוצות בהילוך שני.
ברוך הבא למזרח
עייפות
🙂
סגנון יורוליג
קלרקסון הרס כל סיכוי לקמבק.
לא ברור מה הוא עדיין עושה על המגרש.
הסל הזה של הורפורד אולי יפתח סוף סוף את השיטפון?
כל כך הרבה התקפות בלי כלום. המון לייאפים בלי סל. זוועה.
נורא
בוסטון מנצחים היום כשהורפורד ורוזיר לא קיימים בהתקפה. לא יודע אם זה מעודד או מדאיג להמשך.
מה שמדאיג זה שרוזייר נדבק מסמארט וזורק כשלא הולך.
דווקא סמארט היום בסדר יחסית
חייב להמשיך לזרוק, אין ברירה
זה ההבדל בבוסטון. אחד לא פוגע ועדיין יש אחרים שישימו סל.
בקליבלנד… אם לברון לא קולע אז צריך לקוות שג'יימס במשחק.
רזי, למה שסטיבנס ייקח טיים אאוט ב-21 הפרש?
לא ב 21
אבל כשירד ל 15 כשהריצה של הקבס היתה בעיצומה. הוא חיכה שירדו עד 12! את זה אני לא מבין. כמה פעמים ראיתי את פופ ודאנתוני לוקחים פסקי זמן כשהם זיהו מגמה? לא פעם ולא 20פעם ולא 50 פעם, אפילו השנה. את זה אני לא בטוח שעדיין יש לסטיבנס
איבוד כדור ששי של לברון, באחד המשחקים החלשים שלו בקריירה
לברון במוד של פאסיב…😂😂😂😂😂
חח
יש רוזייר, לא צריך את קיירי
ראיתם פעם את לברון עומד ומסתכל על המשחק במקום לשלוט בו? מחר בוודאי נקרא שהוא שיחק חולה
ממש לא בעניינים
שיחק עם שפעת……
לברון סימן לטיירון שיוציא אותו
זה המשחק גמור
טיטום יסגור על 19 ייתרון ומזה הקבס לא חוזרים. לא בזמן שנשאר.
יסמן הטורקי זה המגבת הלבנה. לברון זורק אותו לפרקט כשהוא נכנע
חחחחחחחחחחחחח וואלה הצחקת!
Lol
חחחחחחחחחחחח
חחחחח הרגת אותי אחד החזקים. צחקתי בקול רם
אחת היציאות הטובות אי-פעם. זה והבירה של מנחם על ביינס ישר לפנתיאון הבלוג החי בכל הזמנים
וואו איזה הברקה..
הרגת אותי 🙂
רוזיר קלע סל, מצאו את היבשת האבודה של האטלנטיס יותר סביר
שאלה לא קשורה. למישו יש מושג מה השיר שמתנגן לכמה שניות אחת לכמה הפסקות במשחק באיאספיאן עם המילים motivate motivate motivate עד כמה שהצלחתי לקלוט.. מישהו?
באיזה יקום קלארקסון וגי אר יותר טובים מרודני הוד?
אבל הוד לא מוכן לעלות שמבקשים ממנו…..
ביקום של לברון
אז קליבלנד לוקחים את 6 ב-20 והסלטיקס את הסדרה בשבע משחקים?
אמן
הקאבס לוקחים את 2 הבאים. משחק 7 יהיה צמוד כמו חור של תחת. זו התחושה שלי.
אל תהמר כל כך מהר נגד הסלטיקס של משחקי בית
מצאת למי להגיד לא למהר
חברים שונאי לברון: שמעון הימר על הקאבס. אתם יכולים להיות רגועים
הוא הימר עליהם מההתחלה
הדבר היחיד שהרגיע אותי היום היה שקליבלנד היו גמורים פיזית.
ההתקפה של בוסטון הייתה סטגנטית ומחרידה.
עם אחוזי שלשות חריגים שהצילו אותם.
קליי ואיגודלה בספק למשחק 5….
עוד טריק של קר. קליי ישחק גם עם 2 ידיים מגובסות. בלי קליי הארדן ירקוד על דוראנט וסטף כל הלילה. כרטיסים שורה ראשונה ללורד אוף דה דנס.
שום טריק. קליי נפגע קלות ולכן הוא בסימן שאלה. קר אמר שלדעתו הוא יהיה בסדר.
https://www.youtube.com/watch?v=dlwqjI6kt9k
זה?
שלילי, תודה!!!
אני מחפש שיר נושא שיכניס אותי לאווירה אחרי Humble של קנדריק שנה שעברה…
משחק עם אנרגיה של ערב בינגו בבית אבות
בגזרת המפתחות:
להפסיק להחטיא לייאפים – איקס גדול
לשחרר את ביינס – צ'ק .הייתי סקפטי אבל הוא היה מצוין היום למרות שבחילופים מול לברון ג'יימס עשה עליו נקודות פעם אחר פעם.
ללכת על הורפורד – צ'ק. זה אמנם לא היה הכי אפקטיבי אבל הכניב אותו למשחק.
חילופים על לברון – חצי צ'ק. המשיכו להחליף אבל מנעו יפה מצבים שלו מול רוזייר על ידי הגעה מהירה של גבוה ועזיבה של רוזיר לשחקן שנשאר בפינה הנגדית.
נראה לכם נצטרך שוב לסבול טור על כמה סטיבנס ענק מחר? או שאפילו מנחם מבין שזה מצחיק
המפתחות של הקאבס:
לשמור – צ'ק. למרות כמה איבודי הכרה רגעיים ההגנה של הקאבס היום הייתה טובה.
ג'ף גרין – איקס. לא שאני מאמין שזה פקטור משמעותי אבל גרין היה 25 דקות די אנמיות על המגרש בהם הקאבס דווקא קלעו יותר מהסלטיקס.
להניע כדור – חצי צ'ק. הקאבס דווקא השתדלו למסור את המסירה הנוספת לשחרר את הקלעים אבל הם לא פגעו. בנוסף היו הרבה מהלכי אחד על אחד.
לברון – חצי צ'ק. המלך היה חד בחצי הראשון אבל ככל שהמשחק התקדם נראה היה שנגמר לו האויר. התפוצצות צפויה בבית במשחק 6.